12 תשובות
זה ליטרלי הדבר הכי מוזר בעולם, צודק.
אנונימית
שואל השאלה:
זה נראה כל כך מסובך באמתת
זה גם נראה מביך רצח
אנונימי
זה לא כזה מסובך
כני לא יכולה להסביר לך תראה סרטונים ביוטיוב
שואל השאלה:
כי לא יודע נו מה לעזאזל אני אמור לעשות עם הלשון וזה פאדיחה רצח שזה יהיה גרוע כי אז זה הורס הכל
אנונימי
לא יודעת מה איתכם הבחור שינשק אותי עם רוק על השפתיים יעוף לטיזינאבי
לומדים עם הזמן
פעם ראשונה הייתי עם עין פתוחה ולעסתי פיות
מביך קורה
כשזה יקרה אתה תדע זה לא מסובך
אנונימית
שמע אחי, ברגע שאתה תגיע לסיטואציה עצמה זה ייראה לך הרבה פחות מלחיץ והרבה יותר טבעי
השפתיים שלכם פשוט יימשכו כמו מגנט ואתם תדעו מה לעשות
בהצלחה!
שואל השאלה:
מקווה שאתם צודקים תודה
אנונימי
תתאמן על היד שלך
תתאמן
תגיד לידידה שלך היא תלמד אותך :)
סתם נו פשוט יודעים איך לעשות שזה קורה תנסה לא להלחיץ את עצמך וגם אם הנשיקה לא הייתה חד קרן וקשת בענן הכל טוב ויהייו עוד נסיונות