13 תשובות
פירה
אנונימית
צ'יפס
שואל השאלה:
לא, לא בא לי את זה^^^
שואל השאלה:
איך אכין פירה? פעם אמא שלי הכינה מילוי לורניקי שהיה ממש טעים, הוא היה עם בצל ותפוח אדמה
שואל השאלה:
איזה תבלינים ורטבים לשים?
מאדה תפוח אדמה, מועכת, חותכת בצל ושמה בפנים ואז מלח אולי גם פלפל שחור
אנונימית
שואל השאלה:
מה עם סויה? סילאן?
מה זה פה שיעור בישול
פשוט תעשי תפוח אדמה בתנור
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית, לא רוצה.
שואל השאלה:
בא לי משהו טעים.
אין משהו ככ טעים זה תפוח אדמה,
או שאת שמה בתנור,או פירה,או ציפס מה את מצפה שיצא לך המבורגר 5 קומות?
נגה, אם באלך תוסיפי סילאן זה לפי הטעם שלך
אני לא הייתי מוסיפה כי לא ניראה לי שהייתי אוהבת

ולמה אתם כועסים עליה? היא ביקשה משהו טעים
תפוח אדמה מוקרם,ציפס וטבעות בצל