5 תשובות
רע מאוד
חרא
אנונימית
מה אני חושב?
דבר שבשגרה, וזה עוד ימשיך לקרות
תגידו תודה לטיקטוק ("השפל החדש") ולטמטום האנושי ("השפל הישן").
דבר שבשגרה, וזה עוד ימשיך לקרות
תגידו תודה לטיקטוק ("השפל החדש") ולטמטום האנושי ("השפל הישן").
זה נורא
די צפוי, די מעצבן, ואני שמח שהם נתפסו.
אנונימי
באותו הנושא: