6 תשובות
תעשי מחליק חדש ואז בסוף תשימי קצת שמן תינוקות אבל רק שאת מסיימת לעשות מחליק לא לפני
אני לא חושבת שיש דרך להוריד נפח ממחליק, תבדקי בגוגל.
או שתחפפי ותעשי פן/מחליק חדש
או שתחפפי ותעשי פן/מחליק חדש
את צריכה לשים סרום אחרי שאת עושה מחליק
שואל השאלה:
את יודעת מה כן אפשר לשים??
את יודעת מה כן אפשר לשים??
אל תשימי קרם לשיער זה יהורס לך
תשימי קצת סרום והנפיחות יורדת עם הזמן