תשובה אחת
זה קליל. אני סיימתי י' ומצטער שלא עשיתי השנה. כשהמורה הראה לנו את הבגרות של השנה בשבוע האחרון, אני חשבתי שהוא עובד עליי כי אם הייתי ניגש השנה הייתי מקבל 95+.

אין לך מה להלחץ, אני יכול לעזור לך ב-java, javascript, python,c,c++ וקצת assembly ו-c#, אם את/ה צריך/ה, אז אני יותר מאשמח לעזור לך.

את/ה יכול/ה להשאיר פה או לשלוח לי בפרטי פרטים של הדיסקורד כדי שאצרף אותך לסרבר שלנו או שתפנה/י אליי
בפרטי: 0585075615


עריכה: כתבתי גם בלשון זכר ובלשון נקבה כדי שאם מישהו/י מהתגובות גם תרצה/ירצה עזרה, הוא/היא תוכל/יוכל לפנות אליי.