4 תשובות
יסודי כולם חוזרים
שואל השאלה:
יאיי
יאיי
אנונימי
לא יודע, אני חושב שברמת גן חוזרים לבית הספר ב1.9.
מה הם באתיופיה? לא. באתיופיה נמצאים ב2013 כמובן אז אין להם לימודים הם תקועים בעבר
מה הם באתיופיה? לא. באתיופיה נמצאים ב2013 כמובן אז אין להם לימודים הם תקועים בעבר
כולם חוזרים בכל הארץ ביסודי אני די בטוח
ורמת גן כתומה אם אני לא טועה אז אתה חוזר
ורמת גן כתומה אם אני לא טועה אז אתה חוזר
באותו הנושא: