התחברות
הרשמה
אני מכינה עכשיו כדורי שוקולד מוכנים כאלה שבאה תערובת וצריך להוסיף רק מים ושמן. שמתי יותר מידי שמן וכבר עירבבתי
ואי אםשר לעשות כדורי עכשיו כי זה דביק מה עושיםם?
29 באוגוסט 2021, 23:34
כדורי שוקולד
2 תשובות
תוסיפי קמח
Wifey
שמים במקפיא לכמה דקות. לפעמים זה יוצא דביק אבל לא נהרס. אולי תוסיפי פירורי ביסקוויטים או קוקוס.
ב
בסוף כולנו נמות
באותו הנושא:
היי, אני מכינה עכשיו כדורי שוקולד וחסר לי קקאו, אפשר במקום זה להשתמש בשוקולית?
איך מכינים כדורי שוקולד בלי בסקוויטים?
בא לכם כדורי שוקולד עכשיו?
אני עוד מעט מכינה כדורי שוקולד, להכין כדור אחד ענק או כמה קטנים? שאלה חשובה! :(
איך מכינים כדורי שוקולד בלי שוקולד?
אכלתי עכשיו 3 כדורי גלידה עם מלא קצפת וסירופ שוקולד ו2 מקופלת שוקולד זה יותר מידי?
אני מכינה כדורי שוקולד ובקיצור האבקת קקאו תקפה עד ה25/1/2019, אפשר להשתמש בזה?
איך מכינים כדורי שוקולד ?
איך מכינים כמות של 3 כדורי שוקולד בערך?
אני מכינה כדורי שוקולד רשום לי מרגרינה או חמאה ואין לי מה אפשר לשים המקום?
אני מכינה עכשיו עוגת שוקולד ציפס והבצק יצא לי דביק מה לעשות??