24 תשובות
חחח תגידי לו "עוד לא הספקנו להכיר"
שואל השאלה:
ותבינו אני בת 14 והוא 17 סתם דיברתי איתו כי היה לי משעמם והוא כזה אני אבוא אליך ותעשי לי קיצי בגב ואני כזה תעשה קיצי עם הקיר
אנונימית
שואל השאלה:
לא נכנסת חס וחלילה השם ישמור
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אמאא הוא כזה את בטח כמו כל הבנות תשברי לי תלב ואני כזה אני ? כמו כולן ? לעע

ושתבינו דיברתי בקושי עם שני בנים בחיים שלי וזה היה בני דודים לי
אנונימית
שואל השאלה:
והוא גם רב עלי עם חבר שלו כאילו הם חושבים שאני רוצה את שניהםם ואני לא רוצה אך אחד כולה היה לי משעמם טיפה ונכנסתי להאוס פארטי


הוא שלח לי את כל השיחות שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
מה לעשות אל הוא שולח הודעות ?
אנונימית
חחח טוב שלךך, יש לך אומץ את
בואנה נקרעתי מהתגובות שלך
אנונימית
שואל השאלה:
כיכי אני לא יודעת מה להגיב אז יוצא לי ציניי אני בן אדם מוזר סליחהה
אנונימית
חחח הלוואי עליי לענות ככה
אנונימית
שואל השאלה:
לאאל זה לא הלוואי עליך אני בן אדם ציני שלא מבין ציניות שתביני אני בן אדם מוזרר אני מהבנות שהן יפות אבל סתומות כאילו ככה אני
אנונימית
שואל השאלה:
ממש
אנונימית
את לא סתומה, את קטלנית
את חדה ושנונה.
הלוואי עליי.
אם לא יופי, לפחות מוח יהיה לי
אנונימית
שואל השאלה:
אם לא היית אנונימית הייתי נותנת לך פרח
אנונימית
שואל השאלה:
והייתי רושמת לך הודעת הערכה בפרטי
אנונימית
שואל השאלה:
מי אהבלהה
אנונימית
שואל השאלה:
שקט סבאא
אנונימית
שואל השאלה:
שש שלא תגיד אני אוהב אותך

למה אני מפלרטט כאן עם אנשים התייאשתי הלכתי לישון מחר יום חדש נתפלל שלא ישלחו הודעות ביי
אנונימית
יואו ריגשת אותי❤
אנונימית
את מגעילה.
אנונימית
אוקיי אני לא מכירה אותך אבל את בן אדם מדהים נקודה
אנונימית
שואל השאלה:
מה איך מגעילה טוב יודעת מה אנונימית אני אוהבת אותך תחתני איתי תעשי לי קיצי בגב (אני מתה אבל זה מה שהוא אמר לי ) מה היית חושבת אם היו שולחים לך משהו כזה ?
אנונימית
הייתי אומרת לו שאני לא בקטע ומנסה להתרחק אבל לא לצחוק עליו מאחורי הגב ולהמשיך להישאר איתן בקשר!!! זה יפגע בו!!! ועוד אחרי שהוא אמר לך ששברו לו את הלב!!! איפה המצפון שלך?
אנונימית
אוקיי אוקיי, התערבבו כאן כמה אנונימיות.
אני האנונימית הראשונה, את מדהימה שאין דברים כאלה, שנונה והורסת
לאב יו❤
אנונימית
שואל השאלה:
לא צחקתי מאחורי הגב איך אני אצחק עליו מאחורי הגב שאפילו לא יודעים על מי אני מדברת שאפילו את לא יודעת מי אני אז תנשמי יש הבדל בין לדבר מאחורי הגב לבין לקחת הצעות ואני כולה שאלתי מה עוד אפשר לענות
אנונימית