4 תשובות
הייתי משפר את ה4 מתמטיקה ואנגלית כמובן.
-_-
טובה
אני לא הייתי משפר כלום
אם בכל זאת חשוב לך לשפר משהו, תשלימי לחמש יחידות מתמטיקה
אה לא שמתי לב לציון באנגלית, גם לזה הייתי ניגש שוב.
אם בכל זאת חשוב לך לשפר משהו, תשלימי לחמש יחידות מתמטיקה
אה לא שמתי לב לציון באנגלית, גם לזה הייתי ניגש שוב.
באותו הנושא: