4 תשובות
הייתי משפר את ה4 מתמטיקה ואנגלית כמובן.
אני לא הייתי משפר כלום
אם בכל זאת חשוב לך לשפר משהו, תשלימי לחמש יחידות מתמטיקה
אה לא שמתי לב לציון באנגלית, גם לזה הייתי ניגש שוב.