5 תשובות
שואל השאלה:
זה לא בתוך העין, זה איפה שנגיד קמים בבוקר ואז יש סוגשל שקיות שינה כאלה? אז ככה זה היה רק שזה היה הרבה יותר גדול ומעבר
זה לא בתוך העין, זה איפה שנגיד קמים בבוקר ואז יש סוגשל שקיות שינה כאלה? אז ככה זה היה רק שזה היה הרבה יותר גדול ומעבר
שואל השאלה:
זה היה בבוקר ממש, גם הייתי חיוורת והרגשתי לא הכי טוב, כנראה פיתחתי אלרגיה לא? נ.ב מחר יש לי ניתוח באחת העיניים אז אשאל את המנתחת
זה היה בבוקר ממש, גם הייתי חיוורת והרגשתי לא הכי טוב, כנראה פיתחתי אלרגיה לא? נ.ב מחר יש לי ניתוח באחת העיניים אז אשאל את המנתחת
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
שואל השאלה:
לא
לא
משתמשת בעדשות?
באותו הנושא: