55 תשובות
לא אמורים להיות להם כל כך זכויות לפלסטינים.
אז לפי מה שאתה אומר חיילים מתים כי אנחנו פוגעים בפלסטינים? איך בדיוק אם ישראל מספקת להם חשמל וכל מיני דברים למרות שהיא לא חייבת
פלסטינים הם אנשים שנלחמים על המדינה רק שההבדל שלנו מהם זה שאנחנו קיבלנו את המדינה רשמית.
דרך אגב מי שפוגע בזכויות הבסיסיות שלהם זו הרשות הפלסטינית והשליטים ברוב מדינות הערב, אני מבין למה הם רוצים לברוח משם.
דרך אגב מי שפוגע בזכויות הבסיסיות שלהם זו הרשות הפלסטינית והשליטים ברוב מדינות הערב, אני מבין למה הם רוצים לברוח משם.
שואל השאלה:
tvd, זה די ברור שזו הסיבה הבסיסית
tvd, זה די ברור שזו הסיבה הבסיסית
הם פוגעים בזכויות של עצמם
אנונימי
בני אדם זה דבר אנוכי ומטומטם
אז אני מניח שעוד מלא
כי שני הצדדים לרוב הם בורים שחושבים שהם מבינים משהו
אז אני מניח שעוד מלא
כי שני הצדדים לרוב הם בורים שחושבים שהם מבינים משהו
אין לישראל אינטרס לפגוע בפלסטינים. תפקיד ממשלת ישראל הוא לפעול למען אזרחי ישראל. אם פלסטינים ניזוקים זה תוצר לוואי או (המקרה השכיח יותר) שהם מהווים סכנה לחיי הישראלים
זה לא משנה מה נעשה הם ימשיכו לנסות לפגוע בישראלים במיוחד ביהודים וזה לא כי אנחנו פוגעים בהם זה כי הם שונאים יהודים והם יעשו הכל כדי להשמיד את המדינה הזאת
יש מלא פלסטינים בעזה עכשיו שחוגגים את המוות של החייל. אז אני לא מרחמת עליהם בכלל
יש מלא פלסטינים בעזה עכשיו שחוגגים את המוות של החייל. אז אני לא מרחמת עליהם בכלל
החמאס הם אלה שפוגעים להם בזכויות אדם
אנונימית
על מה אתה מדבר אחי אם כבר אנחנו אלה שבזכותם התושבים שם יש להם איכשהו מחיה אתה רציני כיאלו אנחנו מספקים לתושבים שם מליונים בשביל הפסקות אש וכדומה ובשביל שיוכלו לבנות לעצמם מדינה אבל מה נעשה יש שם דבר שנקרא חאמס שזה ארגון טרור שבמקום לטפל בתושבים שלהם הם משתמשים בכסף למטרות טרור בניית נשקים טילים ועוד
שתוק כברר שיגידו תודה שהם בכלל במדינה הזאת
כנראה שהרבה מאוד חיילים ימותו עד שישראל תבין שזה לא המדינה שלה
אנונימי
זאת כן המדינה שלנו
אנונימי
זכויות אדם, אנחנו פוגעים?
על מה אתה מדבר, אתה שם לב?
הם חוגגים על המוות של החיילים שמתים בגלל הממשלת הטרור המסריחה שלהם
שאגב גם מדכאת אותם
שקודם ישתחררו מהחמאס שלהם ואז נראה איזה דיכוי זכויות יש.
ויש לי הצעת חוק
אם אתה חושב שאנחנו מדכאים אותם
בבקשה לך לעזה
על מה אתה מדבר, אתה שם לב?
הם חוגגים על המוות של החיילים שמתים בגלל הממשלת הטרור המסריחה שלהם
שאגב גם מדכאת אותם
שקודם ישתחררו מהחמאס שלהם ואז נראה איזה דיכוי זכויות יש.
ויש לי הצעת חוק
אם אתה חושב שאנחנו מדכאים אותם
בבקשה לך לעזה
אני מקווה שיפסיקו לפגוע בזכויות אדם של ערבים פלסטינים להט"בים ועוד
המדינה מעבירה כספים לפלסטינים כי היא חייבת, כבשנו שטח שהם חיים בו ואין להם זכויות שוות כמו לשאר האזרחים כלומר אנחנו גוזלים מהם זכויות ישירות.
אנונימית
עידולוי
הפלסטינים הם אלה שפוגעים בזכויות של עצמם ובשל הלהטבים
מצחיק לראות אנשים תומכים בעם שבכל הזדמנות היו זורקים אותם מהמרפסת
כמו שתרגולות יתמכו בkfs
הפלסטינים הם אלה שפוגעים בזכויות של עצמם ובשל הלהטבים
מצחיק לראות אנשים תומכים בעם שבכל הזדמנות היו זורקים אותם מהמרפסת
כמו שתרגולות יתמכו בkfs
אנונימי
ההיגיון -_-
עד שעם ישראל לא יושמד הם לא יפסיקו עם הרצח והאלימות, ואם זה יקרה הם יעברו לעם אחר, למה? כי הם נולדו לשנוא וזו התכלית שלהם
מישהו יודע למה אני לא יכול לכתוב שאלה
פאק זה לא קשור
אני מקווה
וואו תקשיבו שאתם מטומטמים. כשכול היהודים חיו בארצות ערב הערבים שמו אותם בגטאות (מלאח) והיו זורקים עליהם אבנים כמעט כל הזמן היו פרעות שיהודים היו מתים כתוצאה מכך עכשיו הגענו למדינה שמוכרת על ידי כמעט כל העולם כמדינה יהודית וכמובן שהערבים התחילו מלחמה מטורפת עלינו ואיימו להרוג את הגברים ולאנוס את הנשים (כך אמר ראש ממשלת ירדן כמה ימים לפני מלחמת ששת הימים) הבעיה היא שהערבים לא צפו את זה שנפתח להם את התחת כל כך חזק שעד היום זה כואב להם והם בוכים למרות שהם מתחילים כל הזמן מלחמה נגדנו
אתה יודע שהחייל מת בגלל שהוא לא פגע "בזכויות הפלסטינים" אז הם רצחו אותו כן? אם הוא היה כמו אלאור עזריה, אולי הוא היה נכנס לכלא לשנה וחצי על זה שהוא הרג "פלסטיני חף מפשע" אבל לפחות הוא היה עדיין חיי.
אנונימית
זאת מדינת פלסטין במקור שישראלים פשוט פלשו אליה
אנונימי
stfu
אנונימי
זה קשה כל עוד ארגון טרור שולט בעזה...
כן כי בכל מקום אחר שנאו וניסו לרצוך אותנו
גם ככה כמעט כל מדינה הוקמה
גם ככה כמעט כל מדינה הוקמה
אנונימי
לרצוח
אנונימי
זכויות האדם ינתנו לכל אדם באהבה בתנאי אחד, שהוא לא מדת שרוצה להרוג אותנו. תיראה את הנוצרים.. אחלה נוצרים אחי, כל מיני עולים חדשים.. אבל מה מייחד את הפלסטינים? (ואין דבר כזה פלסטינים).. ניקרה לזה מוסלאמים ערבים, מה מאפיין אותם? שכתוב להם בקוראן שמצווה להרוג אותנו.. רוצה לתת להם זכויות?
הכיבוש לא יגמר אף פעם
למה יש כל כך הרבה אנשים שאומרים שלפלסטינים לא מגיעות זכויות?
כן נכון, יש המון ארגוני טרור פלסטינים אבל רוב הפלסטינים הם פשוט בני אדם שרוצים מדינה נורמלית ואת הזכויות שיש לכולם, ולא רוצים מלחמות או ריבים מטומטמים...
ובגלל כמה ארגוני טרור כאלה יש אנשים שמכלילים את כל הפלסטינים וחושבים שכל הפלסטינים רוצים בסך הכל את המדינה שלנו ולא הרבה מעבר...
תעשו לי כמה מינוסים שאתם רוצים זה מה שאני חושבת (אם קראתם עד הסוף או הצלחתם להבין משהו...)
כן נכון, יש המון ארגוני טרור פלסטינים אבל רוב הפלסטינים הם פשוט בני אדם שרוצים מדינה נורמלית ואת הזכויות שיש לכולם, ולא רוצים מלחמות או ריבים מטומטמים...
ובגלל כמה ארגוני טרור כאלה יש אנשים שמכלילים את כל הפלסטינים וחושבים שכל הפלסטינים רוצים בסך הכל את המדינה שלנו ולא הרבה מעבר...
תעשו לי כמה מינוסים שאתם רוצים זה מה שאני חושבת (אם קראתם עד הסוף או הצלחתם להבין משהו...)
כל הילדים שכותבים שהארץ הייתה במקור מדינת פלסטין ממליץ להם ללמוד היסטוריה ולראות שהייתה פה מדינה יהודית לפני שהרומאים באו וכבשו ואז קראו למדינה פלשתינה והערבים קוראים לזה פלסטין קיצר כל זה לפני שמוחמד וישו נולדו
למה שלא תצטרף אליהם אם אתה ככ דואג להם? בטוח שהם יקבלו אותך בשמחה ולא ירצחו אותך על היותך יהודי 3>
אוקיי זה נכון, אבל אתה היית רוצה לחיות במדינה במצב כמו המצב שיש שם?
אנחנו מספקים להם חשמל, כסף, וכל מה שהם צריכים למרות שלא מגיע להם בכלל.
למה מדינות ערב לא מספקות להן את זה?
העיקר אנחנו הרעים.
אתה ישראלי פייק סליחה.
חיילים לא מתים כי אנחנו לא נותנים להם זכויות.
הם לא חלק מהמדינה למה אני ואתה צריכים לתת להם זכויות?
אתה רוצה שהם יהרגו חיילים בתוך המדינה?
אתה חושב שאם ניתן להם להיכנס למדינה הם יהיו ילדים טובים ירושלים? אז אתה חי בסרט עמוק וקשה שאתה צריך להתעורר ממנו בדחיפות.
אני תומכת בשיוויון זכויות אבל סליחה, עם כל הכבוד יש גבול.
למה מדינות ערב לא מספקות להן את זה?
העיקר אנחנו הרעים.
אתה ישראלי פייק סליחה.
חיילים לא מתים כי אנחנו לא נותנים להם זכויות.
הם לא חלק מהמדינה למה אני ואתה צריכים לתת להם זכויות?
אתה רוצה שהם יהרגו חיילים בתוך המדינה?
אתה חושב שאם ניתן להם להיכנס למדינה הם יהיו ילדים טובים ירושלים? אז אתה חי בסרט עמוק וקשה שאתה צריך להתעורר ממנו בדחיפות.
אני תומכת בשיוויון זכויות אבל סליחה, עם כל הכבוד יש גבול.
זכויות? לא אמור להיות להם סכויות...
לא אמור להיות זכויות לכאלו שפוגעים באנשים אחרים, לכאלו שרוצחים אנשים אחרים וכאלו שמסיטים ומחנכים לרצח
לא אמור להיות זכויות לכאלו שפוגעים באנשים אחרים, לכאלו שרוצחים אנשים אחרים וכאלו שמסיטים ומחנכים לרצח
אנונימי
בחיי לא חשבתי שאתקל במישהו שתומך בבן אדם שיורה עליו רקטות.
חחחחחח
תאמין לי שאם זה היה הפוך הם כבר היו שוחטים את כולנו בעינויים.
החיילים מתים כי בכל ירייה שלהם הם מסתכנים בכלא. חרא מדיניות
תאמין לי שאם זה היה הפוך הם כבר היו שוחטים את כולנו בעינויים.
החיילים מתים כי בכל ירייה שלהם הם מסתכנים בכלא. חרא מדיניות
אתה חושב שסוף סוף פלסטינים יפסיקו לדקור ולהרוג חפים מפשע וחיילים?
כי ברגע שזה ייקרה אני בטוח שנוכל לאפשר להם יותר חופש
אבל אני לא ממש רואה את זה קורה, לא בקרוב
כי ברגע שזה ייקרה אני בטוח שנוכל לאפשר להם יותר חופש
אבל אני לא ממש רואה את זה קורה, לא בקרוב
איזה זכויות אדם יש לחיות האלה? חיות שרק צמאות לדם של יהודים ושל כל העמים.. חיות שאני מקווה שיכחדו מהעולם הזה לעד!!
לא מגיע לעם של מחבלים זכויות, צריך לעשות להם מחנאות חינוך מחדש ולהשמיד את מי שמתנגד.
לא מגיע להם בכלל זכויות
כשהם יפסיקו לפגוע בזכות לחיים שלנו
אדם? זכויות *אדם*?
יאללה גם כן חבורה של זבלים שיעופו מהמדינה שלנו
יאללה גם כן חבורה של זבלים שיעופו מהמדינה שלנו
אנונימית
הם פוגעים לנו בזכויות ועוד חוגגים
אם לפלסטינים אין זכויות שילכו ויבקשו אותם מהמנהיגים שלהם. אנחנו לא אחראים עליהם.
נמאס מכל אלה שמנסים להתייפייף אנחנו לא פוגעים להם בשום זכות.
הם פוגעים לנו בזכות לחיים, שיפסיקו הם לפגוע בזכויות שלנו
נמאס מכל אלה שמנסים להתייפייף אנחנו לא פוגעים להם בשום זכות.
הם פוגעים לנו בזכות לחיים, שיפסיקו הם לפגוע בזכויות שלנו
אנונימית
יואו שומע אנחנו לא אלא שפוגעים להם בזכויות .
שקודם כל יגדלו באמת בני אדם ולא מפלצות
הבעיה שם היא רק החינוך
אצלנו מחנכים לקבלת האחר
לאהבת האחר
לדרכי שלום איפה שניתן
הם גדלים על שנאה אלינו
אין לנו כאן כל כך מה לעשות
הבעיה שם היא רק החינוך
אצלנו מחנכים לקבלת האחר
לאהבת האחר
לדרכי שלום איפה שניתן
הם גדלים על שנאה אלינו
אין לנו כאן כל כך מה לעשות
תקשיב לי טוב עוד דקה אתה טס לעזה הבנת?
אחותך פוגעת בזכויות האדם שלהם, יאללה!!
אם אתה חושב שאנחנו פוגעים להם בזכויות האדם שלהם אגב יש פה בעיה הרי מדובר בזכויות אדם אבל איך זה קשור אליהם? הם חיות לא בני אדם..
אז אתה מוזמן לעבור אליהם בבקשה, אף אחד לא מחזיק אותך, קדימה לך תראה מי השכנים שלך שאתה כלכך דואג להם שאפרופו בתור קבלת פנים הם יהרגו אותך ובמקרה הטוב הם יחטפו אותך ויסחטו אותנו..
יאללה עוד שמאלני!
אחותך פוגעת בזכויות האדם שלהם, יאללה!!
אם אתה חושב שאנחנו פוגעים להם בזכויות האדם שלהם אגב יש פה בעיה הרי מדובר בזכויות אדם אבל איך זה קשור אליהם? הם חיות לא בני אדם..
אז אתה מוזמן לעבור אליהם בבקשה, אף אחד לא מחזיק אותך, קדימה לך תראה מי השכנים שלך שאתה כלכך דואג להם שאפרופו בתור קבלת פנים הם יהרגו אותך ובמקרה הטוב הם יחטפו אותך ויסחטו אותנו..
יאללה עוד שמאלני!
^תודה רבה, נשקי אותי
איך אתם עדיין פאקינג מגינים על אנשים שחילקו ממתקים על זה שאח שלנו ילד שלנו אחד מאיתנו נרצח בהגנה על מולדתו??? זה פשוט לא נתפס שמאלנות זאת אכן מחלת נפש
איזה זכויות אדם אנחנו מפרים ומה הסיבה שלהם לדעתך? איזה פתרונות לדעתך יש בשבילהם?
אוקיי א' אנחנו לא פוגעים בזכויותיהם הם מקבל סכום כספי עצום כל חודש שאיתו הם היו יכולים להפוך את עזה לעיר מדהימה אבל בגלל ניהול של החמאס כל הכסף הזה הולך לנשקים נגדנו ב' הצד השני לא רוצה שלום, הם רוצים לרצוח את כל היהודים להשמיד את כל מה שבנינו ולבנות את הכל מחדש כפלסטין אז איך אפשר לעשות שלום אם צד אחד לא מוכן?
בורות כזאת לא ראיתי בחיי
אנחנו אשמים במוות של חיילים כי אנחנו לא נותנים זכויות אדם לפלסטינים!? הצחקת אותי, אנחנו נותנים להם מעל ומעבר וזה הטעות שלנו
מעבירים להם אספקות, מזרימים להם חשמל ומה לא! צריך לעבור ליד קשה איתם ולנהוג בקשיחות שרק ככה הם יבינו, הפתרון זה לא לכבול את ידי הלוחמים ולתת להם להשיב אש אם הם בסכנה, הפתרון זה לא להמשיך לנהוג איתם כרגיל ורק ככה הם יבינו! צריך להיגמר בדחיפות העידן הזה ורק ככה חיילים שלנו לא ימותו
מה שבטח לא הפתרון זה לתת עוד ועוד לפלסטינים, מי שחושב ככה נאיבי לגמרי והם לא יפסיקו להיות רעבים לעוד עד שלא יקבלו את המדינה שלנו! תתמודדו תפסיקו להיות נאיבים ברמות זאת המציאות ותקבלו אותה.
אנחנו אשמים במוות של חיילים כי אנחנו לא נותנים זכויות אדם לפלסטינים!? הצחקת אותי, אנחנו נותנים להם מעל ומעבר וזה הטעות שלנו
מעבירים להם אספקות, מזרימים להם חשמל ומה לא! צריך לעבור ליד קשה איתם ולנהוג בקשיחות שרק ככה הם יבינו, הפתרון זה לא לכבול את ידי הלוחמים ולתת להם להשיב אש אם הם בסכנה, הפתרון זה לא להמשיך לנהוג איתם כרגיל ורק ככה הם יבינו! צריך להיגמר בדחיפות העידן הזה ורק ככה חיילים שלנו לא ימותו
מה שבטח לא הפתרון זה לתת עוד ועוד לפלסטינים, מי שחושב ככה נאיבי לגמרי והם לא יפסיקו להיות רעבים לעוד עד שלא יקבלו את המדינה שלנו! תתמודדו תפסיקו להיות נאיבים ברמות זאת המציאות ותקבלו אותה.