14 תשובות
נסתרות דרכי השם, תזכרי את זה
אנונימית
כי הוא לא קיים, גם איפה הוא היה בשואה? איפה הוא היה בכל אסון?
האמת זה לגיטימי, זה דברים שהשכל שלנו לא מבין ולכן אנחנו מתחילים קצת לפקפק, עם כמה שזה קשה תזכרי שהאמונה מתחילה איפה שמסתיים ההגיון.
חייב להיות בורא לעולם, רק אף אחד לא יודע בדיוק איך להגדיר את זה או את ההרגשה שהוא פשוט נוכח.
מודה אני כל בוקר, אם לא הייתם חוטאים אז הייתן רואים את הלב. על אדן תעשי תפילת שחרית כל בבוקר. אפשר ללכת לרב!
את האמת שאני לא יודעת
כמו שהתשובה הראשונה אומרת נסתרות דרכי ה'...
השערה שלי זה שזו הייתה השליחות של בראל ז"ל. הסיבה ללמה הוא הגיע לעולם.
המחשבה שלי היא שהשליחות שלו היא לאחר המוות. כי תראי כמה אנשים עצרו את היום העלו סטורי וגרמו לאנשים לקרוא תהילים. היינו עם שלם שמאחל דבר אחד!
לצערי שכאשר בן אדם מסיים את השליחות שלו בדר"כ הוא מסיים את החיים שלו ועולה לגן עדן.
שוב זאת ההשערה שלי... אתם יכולים לקצת את ההשערה ואתם יכולים ליצור לכם אחת חדשה....
את צודקת, זה כואב...
אבל כמו שאמרה התגובה הראשונה, נסתרות דרכי ה', זה כואב ולא מנחם בשיt אבל זה נכון
אין יהודי שלא שואל שאלות
אנונימית
צחקתי בקול
אני לא חושב ככה. אם דברים שאנחנו לא יודעים.
צריך לנתק את הסבל שאת רואה לבין מציאות של בורא כי אין שום קשר
זה כמו ילד שלא מסוגל להבין שאמא שלו גם מענישה אותו וגם אוהבת אותו
אם התברר לך ואת מאמינה ומרגישה שיש בורא אז תתחילי לחקור אם הוא טוב או רע ואיך הוא פועל אבל לקפוץ מיש בורא לאין בורא בכל פעם שמשהו קורה זה ילדותי
האל אוהב את כולם, אין להאשים אותו ברוצונות הגורל ובהשלכות של בחירותינו
את צודקת, גם אני חושבת כמוך
אנחנו לא בגן עדן , העולם הזה זה מלא במבחנים וסבל בשבילנו , בראל ז"ל הלך לעולם יותר טוב כנראה הוא עשה את התיקון שלן בעולם גם שהזמן שלנו יגיע אף אחד לא ישאיר אותנו בעולם הזה אנחנו נעזוב בלי כלום