תשובה אחת
בהתחלה לא משנה מה כולם באים בהכי מוקצן שלהם בהתנהגות ומנסים להתנהג כמו עבריינים, עם הזמן כשאתה מבין שתשאר זמן עם הילדים האלה יורד לכולם הפוזה ואתה מבין שהרוב לא כאלה ערסים וגם עם מי שכן אתה לומד להסתדר וזה בקטנה, ילדים קקה יש בכל הצבא, חלק מהמקומות יותר וחלק פחות מה שחשוב זה למצוא תחברים שלך אבל עדיין להשתדל להיות ביחסים סבבה עם כולם ולא להתבודד(גם לא להתאמץ להיות החבר הכי טוב של אנשים שהם פחןת הסגנון שלך , שיהיה טבעי)
והכי חשוב לתת לכולם צאנס למה אם למדתי משהו עד עכשיו בצבא שיש פה כל סוג של אנשים שאתה יכול לחשוב עליו ולרוב אתה תופתע לטובה מאנשים שבאזרחות לא היית מסתכל לכיוון שלהם.
גם חשוב לנסות להכיר כמה שיותר אנשים , גם אם זה לא אנשים שתראה עוד הרבה והם בדרגות שונות או בתפקידים שונים, קשרים יכולים להציל אותך ממש בשירות בדרכים שאתה לא חושב עליהם