20 תשובות
מאוד
כן
שואל השאלה:
אוי ואבוי אני חולת קולה
אוי ואבוי אני חולת קולה
אנונימית
כן
שואל השאלה:
איפפ
איפפ
אנונימית
מאד
מוגזם אבל הכי חשוב שנהנת
שואל השאלה:
אבל זה טיפה בשביליי
אבל זה טיפה בשביליי
אנונימית
בהצלחה לך באישפוז
שואל השאלה:
קרה לי שבשעה שתיתי 2 בקבוקי קולה של ליטר וחצי לפני שבוע לא קרה כלום
קרה לי שבשעה שתיתי 2 בקבוקי קולה של ליטר וחצי לפני שבוע לא קרה כלום
אנונימית
זה מצטבר
שואל השאלה:
אל תדאגו
אל תדאגו
אנונימית
חיה על הקצה^^^
שואל השאלה:
אני בוכהה
אני בוכהה
אנונימית
אני מקווה שאת שותה עם זה מים, ולא רק קולה..
איבוד נוזלים זה דבר מאוד גרוע, ואת עושה נזק לעצמך.
איבוד נוזלים זה דבר מאוד גרוע, ואת עושה נזק לעצמך.
שואל השאלה:
ברור אני שותה מים
אבל פחות מקולה
ברור אני שותה מים
אבל פחות מקולה
אנונימית
רק אומר שהרוב בקולה זה מים אז לא נראה לי שזאת הבעיה
שואל השאלה:
צודקק
צודקק
אנונימית
that guy
אני חושבת שזה תרכיז וסודה,
אבל בלי שום קשר שיש בזה מים.
חשוב לשתות מים גם אם יש בקולה מים.
אני חושבת שזה תרכיז וסודה,
אבל בלי שום קשר שיש בזה מים.
חשוב לשתות מים גם אם יש בקולה מים.
מאד
באותו הנושא: