20 תשובות
שואל השאלה:
אוי ואבוי אני חולת קולה
אנונימית
כן
שואל השאלה:
איפפ
אנונימית
מאד
מוגזם אבל הכי חשוב שנהנת
שואל השאלה:
אבל זה טיפה בשביליי
אנונימית
בהצלחה לך באישפוז
שואל השאלה:
קרה לי שבשעה שתיתי 2 בקבוקי קולה של ליטר וחצי לפני שבוע לא קרה כלום
אנונימית
זה מצטבר
שואל השאלה:
אל תדאגו
אנונימית
חיה על הקצה^^^
שואל השאלה:
אני בוכהה
אנונימית
אני מקווה שאת שותה עם זה מים, ולא רק קולה..
איבוד נוזלים זה דבר מאוד גרוע, ואת עושה נזק לעצמך.
שואל השאלה:
ברור אני שותה מים
אבל פחות מקולה
אנונימית
רק אומר שהרוב בקולה זה מים אז לא נראה לי שזאת הבעיה
שואל השאלה:
צודקק
אנונימית
that guy
אני חושבת שזה תרכיז וסודה,
אבל בלי שום קשר שיש בזה מים.
חשוב לשתות מים גם אם יש בקולה מים.
מאד