7 תשובות
נכון, אבל אם ילד מצליח לערער קשר כנראה שמשהו שם כבר לא היה תקין.
ברור שלא תמיד הורס, לדעתי זה יכול לחזק גם
שואל השאלה:
egon- זה לווא דווקא נכון. ילד מביא הרבה לחצים, פחות זמן אחד לשניה...
אנונימית
זה לא נכון שהזוגיות לא הייתה טובה מהתחלה. ילד באמת משנה את כל החיים וצריך להתמודד עם דברים חדשים שלא תמיד מוכנים אליהם
ולשאלה - כמו שריבים יכולים גם לחזק קשר אם עושים את זה כמו שצריך, גם ילד. ילד זה ייצור משותף משהו שהוא רק שלנו, שנוצר נטו מאהבה, זה משהו מדהים שעשינו ביחד וזה ממש מחזק את הקשר הנפשי הפנימי. זה אומנם גורם להמון התמודדויות יומיומיות וצריך להצליח להתגבר על הכל אבל אם מצליחים זה הכי טוב שיש
אנונימית
אם ילד הורס זוגיות סימן שהזוגיות לא הייתה טובה מלכתחילה.
בטח שאפשרי, זה תלוי באנשים
ילד לא הורס זוגיות זה הזוג