13 תשובות
לא
לא
אבל אני רק בת 13 אל תקשיבו לי
אבל אני רק בת 13 אל תקשיבו לי
יותר קל לי לדמיין אותו מזיע עם גופייה לבנה מוכר פלאפל בפתח תקווה
מתאים לו חימושניק שיתלכלך בגריז
לא.
אני רואה שאני בדעת מיעוט כאן
כן, לדעתי הוא ראוי הרבה יותר מביבי להיות ראש ממשלה
וכדאי לתת לו הזדמנות. הייתי כאן
כן, לדעתי הוא ראוי הרבה יותר מביבי להיות ראש ממשלה
וכדאי לתת לו הזדמנות. הייתי כאן
תראה אני לא מבינה גדולה מאד בפוליטיקה,
כן רואה חדשות פה ושם ומעודכנת במה שקורה בארץ, אבל לא יותר מזה,
אני גם נערה אז זה לא שעכשיו גם הדעה שלי היא משמעותית ו"חשובה",
אישית אני חושבת שהוא לא האופציה הכי טובה לארץ, הוא בסדר מינוס, אז כנראה שלא בדיוק ולא ממש.
כן רואה חדשות פה ושם ומעודכנת במה שקורה בארץ, אבל לא יותר מזה,
אני גם נערה אז זה לא שעכשיו גם הדעה שלי היא משמעותית ו"חשובה",
אישית אני חושבת שהוא לא האופציה הכי טובה לארץ, הוא בסדר מינוס, אז כנראה שלא בדיוק ולא ממש.
אין לי מספיק ידע בפוליטיקה כדי להביע עמדה לגבי זה, אבל לאור הדברים שהשתנו מאז שהוא ראש הממשלה, לדעתי הוא לא יודע איך לנהל מדינה שלמה.
אני... אני... אני בובי בוטן!
עוד מעט גם תאשימו את בנט בחייל שנרצח?
עוד מעט גם תאשימו את בנט בחייל שנרצח?
אם הוא היה נבחר בהגינות, לפי הדמוקרטיה ובבחירות היה לו את מספר המנדטים הכי גבוה אז כן.
אבל הוא כבר התחיל בדרך עקומה. הוא נהייה ראש ממשלה דרך קומבינה ובגלל שיש לו רק 6 מנדטים (שזה לא מייצג אפילו חצי מהעם) הרבה לא אוהבים אותו.
אבל הוא כבר התחיל בדרך עקומה. הוא נהייה ראש ממשלה דרך קומבינה ובגלל שיש לו רק 6 מנדטים (שזה לא מייצג אפילו חצי מהעם) הרבה לא אוהבים אותו.
אנונימית
לא לא ולא
אנונימית
הוא נבחר לפי שיטת הרכבת הממשלה בישראל פשוט הוא הראשון שבאמת עשה ככה לא טוב לכם תשנו את שיטת הרכבת הממשלה
אנונימי
באותו הנושא: