התחברות הרשמה

אכלתי במסעדה של אסף גרניט איזה

איזה קינוח אבל אני לא מצליח להזכר איפה שמתי את השאריות, איפה אתם הייתם שמים את השאריות? אמור להשמר במקום מוצל ולא חם מדי
31 באוגוסט 2021, 09:07
אסף גרניטחתיךגרניטפור יוחוות דעת    
2 תשובות
אני הייתי שמה את השאריות במקרר
א
אוונגד סבנפולד
בפח
princess_
באותו הנושא:
אכלתי היום במסעדה ונתתי טיפ למלצר 12 שקל זה סבבה וחברה שלי לא שילמה טיפ..
מישהו היה במסעדה מחניודה של אסף גרניט ?
איזה פרק במהפכה במטבח שאסף גרניט היה במסעדה אתיופית?
איך קראו לסדרה עם אסף גרניט שהוא בא לבקר מסעדות?
אכלתי עכשיו מצה עם שוקולד ואני הולכת למסעדה, לא לאכול במסעדה?
איך קוראים לתוכנית של אסף גרניט עם המסעדות?
באיזה איזור המסעדה התוכנית שהייתה עכשיו של אסף גרניט?
מחנהיהודה (המסעדה של אסף גרניט) היא מסעדת יוקרה?
אם אני לרוב אוכלת בריא ועכשיו אני אכלתי חד פעמי במסעדה רביולי שמנת פטריות זה נורא?
אכלתי היום 670 קלוריות ובערב חזה עוף במסעדה, זה מספיק נכון?
אתמול אכלתי עם חברות שלי במסעדה..