3 תשובות
זה תלוי מה המנהל שלך החליט
אני מעולם לא למדתי בשישי
זה תלוי מה הבית ספר החליט
תלוי בבית ספר, אני יודעת שאצלי כיתות י אין להם לימודים ביום שישי אבל ליא ויב יש.
וגם מה זה יש.. זה בעיקר בגרויות/לבוא לשעתיים בערך ולחזור הביתה.