3 תשובות
לדעתי כדאי לעשות
כן, לי תמיד כיף לקרוא את מה שכתבתי בתחילת השנה
שואל השאלה:
ושיכתבו שם ציפיות מהשנה ומה הן מקוות ומאחלות שיקרה?
אנונימית