8 תשובות
כי הוא מעדיף אותך :)
כי בא לו לצאת איתך וכיף לו איתך או וואטאבר.
מעדיף אותך על פני כל דבר אחר
איזה שאלה מפגרת באמא שלי... כאילו את לא מבינה שזה אומר שהוא רוצה להיפגש איתך יותר מעם חברים
שואל השאלה:
אההה ואני חשבתי להפך שלא אכפת לו
אנונימית
שואל השאלה:
שימי הכימי אתה בטח לא מבין אנשים שאוהבים להיכנס לתסביכים אז אל תשפוט אותי כי אתה לא תבין
אנונימית
אני אוכל תסביכים לכל ארוחה ביום אבל זה לא תסביך זה פשוט טימטום חחח
שואל השאלה:
שיהיה
אנונימית