47 תשובות
דפאק מה זאת אומרת מרגישה מוזר
אז אל תפני אליה את לא עושה לה טובה
אז אל תפני אליה את לא עושה לה טובה
תדברי איתה, זה לא מוזר. בתור מישהי שהייתה הילדה הזאת, היא כנראה רוצה חברה.
תלכי אליה בתור אחת כזאת זה בטוח יעשה לה כל כך טוב שמישהי פונה אליה בבקשה תלכי אליה
אנונימית
לכי תדברי איתה
זה לא מוזר
היא כנראה צריכה את זה
זה לא מוזר
היא כנראה צריכה את זה
ברור!! תדברי איתה
תהיי חברה שלה רק אם טוב לך איתה
אל תהיי חברה שלה כי את מרחמת עלייה כי אז זה יהיה סוג של קשר רעיל
תהיי חברה שלה רק אם טוב לך איתה
אל תהיי חברה שלה כי את מרחמת עלייה כי אז זה יהיה סוג של קשר רעיל
לכי אלייה תגידי לה "היי באלך להסתובב?" או שתביאי איזה משהו טעים ותציעי לה
לכי לדבר איתה זה ממש לא מוזר
פעם גם לי הייתה ילדה כזאת בכיתה שקטה לא מדברים איתה ממש ועכשיו היא אחת החברות הכי טובות שלי היא עדיין שקטה אבל היא יותר פתוחה אני יושבת איתה בשיעורים תעשי את זה זה יכול להיות מדהים לשתיכן
אנונימית
תבואי תשבי לידה ותנסי לדבר איתה תשאלי אותה מה תחומי העיניין שלה סתם תעלי איתה נושאים ותציעי לה לשבת לידך וככה תתחברי איתה תאמיני לי שהיא תשמח
תנסי לדבר איתה ותראי אם את מתחברת אליה, לאופי שלה.. לא צריך בכוח אבל לאנשים ביישנים הרבה יותר קשה לעשות את הצעד הראשון אז זה יהיה נחמד מצידך. כדאי לך לבוא לבד כדי שזה יהיה פחות מרתיע ושהיא לא תרגיש שצוחקים עליה או משהו
בתור זאתי שישבה לבד ואף אחד לא התקרב אליה, אני זוכרת בדיוק את אלה שכן ניגשו אליי ואני אזכור אותם לכל החיים
תעשי את זה, היא תשמח ואני בטוחה שהיא תעריך את זה ממש
תעשי את זה, היא תשמח ואני בטוחה שהיא תעריך את זה ממש
וואי ככה בול היתי שנה שעברה בבצפר בגלל החוסר בטחון ואף אחד לא התייחס אליי תאמיני לי שהיתי רוצה שמישהו יתקרב אלי וידבר איתי אז בטוח שהיא תרצה וכל הכבוד לך!
אגב לא בטוח שהיא תרצה, יכול להיות שבא לה להיות לבד או שעובר עליה משהו ולא ככ בא לה לדבר עם אנשים שהיא לא מכירה, ויכול להיות גם שהיא לא תתחבר אלייך וזה בסדר. אבל שווה לנסות
תקשיבי שווה לנסות אני לא מאמינה שיש בנאדם שרוצה להיות לבד.
אולי היא לא מתחברת לאישיות של הילדים בכיתה והיא מעדיפה להיות לבד וזה בסדר גמור.
אבל שווה לנסות אני בטוחה שהיא תעריך את זה אם זה בא ממקום נקי :)
אולי היא לא מתחברת לאישיות של הילדים בכיתה והיא מעדיפה להיות לבד וזה בסדר גמור.
אבל שווה לנסות אני בטוחה שהיא תעריך את זה אם זה בא ממקום נקי :)
בתור אחת שבערך ככה אני חושבת שזה ממש ישפר לה את המצב רוח רק אל תגרמי לזה להיראות שאת מרחמת עליה, תפני אליה כדי להיות חברה שלה ולהתחבר, לא סתם לאמר היי וזהו
אני חושבת שתגשי אליה או שסתם שאת רואה אותה תגידי לה שלום או שתתחילי איתה טיפה שיחות חולין אם היא ככה לבד אני בטוחה שרק זה יגרום לה להרגיש יותר טוב ולאט לאט תתחברי אליה יותר תזמיני אותה להיות איתך ועם חברות שלך
אני מבטיחה לך שזה ישמח אותה ויגרום לך להרגיש גם טוב
אני מבטיחה לך שזה ישמח אותה ויגרום לך להרגיש גם טוב
וזה לא מוזר אני הייתי הילדה הזאת כמה וכמה פעמים ומה שהיא רוצה זה רק שידברו איתה ואו יתייחסו אליה
טיפ שתדברי איתה תדברי רגיל היא לא חייזר
אנונימית
אני הייתי עושה את זה המון
סתם מידי פעם הולכת מתיישבת לייד בנות שהן לבד רוב הזמן
השתדלתי לתת להן תחושה טובה
הכי כיף היה שהיו ימים שהן הרגישו בנוח לבוא ולדבר איתי
תאמיני לי זה שווה את זה
את תרגישי סיפוק כזה
סתם מידי פעם הולכת מתיישבת לייד בנות שהן לבד רוב הזמן
השתדלתי לתת להן תחושה טובה
הכי כיף היה שהיו ימים שהן הרגישו בנוח לבוא ולדבר איתי
תאמיני לי זה שווה את זה
את תרגישי סיפוק כזה
אני שונאת אנשים שהופכים את הילד השקט בכיתה לפרויקט "המעשה הטוב שלי לשנה"
אתם דפוקים
סורי אני עצבנית
אם את רוצה לדבר איתה פשוט תתחילי בלשאול אותה מה השעה או אם היא רוצה חטיף ומשם זה פשוט יתגלגל זה יהיה מביך בהתחלה אבל זה יעבור
אתם דפוקים
סורי אני עצבנית
אם את רוצה לדבר איתה פשוט תתחילי בלשאול אותה מה השעה או אם היא רוצה חטיף ומשם זה פשוט יתגלגל זה יהיה מביך בהתחלה אבל זה יעבור
אנונימית
ברור שתגשי, אני סבורה שאם היא יושבת לבד זה כי היא מתביישת להתחיל שיחה ולא יזיק לה שתעשי את הצעד הזה
אל תפני אלייה,כנראה שטוב לה לבד והיא לא מעוניינת בחברת אנשים
אנונימית
מוזר? הכי אנושי שיש
אף אחד לא שם לב אליה איפה היועצת? איפה הבית ספר?
אף אחד לא שם לב אליה איפה היועצת? איפה הבית ספר?
יואו זה כאילו מי שכתב את זה כתב את זה עליי
אנונימית
אולי זו אני
גם אני חסרת חברים מעניין אם כתבו עלי
האמת שזה יכול להיות רעיון ממש יפה מצדך לעשות את זה אני יודעת שלא הייתי עושה את זה, שאפו על הרגישות
זה לא שאת צריכה לקבל צלש ואת עושה לה טובה כן, אבל יכול לצאת מזה משהו טוב לה ולך.
זה לא שאת צריכה לקבל צלש ואת עושה לה טובה כן, אבל יכול לצאת מזה משהו טוב לה ולך.
חד משמעית ללכת לדבר איתה, ממש לא מוזר.
אבל ויש אבל גדול! אל תהיי חברה שלה מתוך רחמים, תנסי להכיר אותה אבל אם את רואה שאת לא ממש מתחברת אז לא חובה. אבל גם אל לא תסתדרו, תמיד תשלחי לה הודעות למשל "חג שמח" בחגים, "מזל טוב" ביום הולדת וכו..
והכי הכי חשוב, אל תגרמי לה להרגיש כאילו את עושה לה טובה, כי את לא.
את באמת מהממת ורגישה, כל הכבוד3>
אבל ויש אבל גדול! אל תהיי חברה שלה מתוך רחמים, תנסי להכיר אותה אבל אם את רואה שאת לא ממש מתחברת אז לא חובה. אבל גם אל לא תסתדרו, תמיד תשלחי לה הודעות למשל "חג שמח" בחגים, "מזל טוב" ביום הולדת וכו..
והכי הכי חשוב, אל תגרמי לה להרגיש כאילו את עושה לה טובה, כי את לא.
את באמת מהממת ורגישה, כל הכבוד3>
אנונימית
יפה שאת ככה רגישה. אני הייתי ממליצה לך לשבת איתה באיזה הפסקה ולנסות להתחבר אליה. ואם זה לא הולך לכן את יכולה לקשר אותה עם חברות שלך שיוכלו גם הן להיות חברות שלה.
זה לא יהיה מוזר
אם את שואלת אותי, חד משמעית תגשי אליה
אם את שואלת אותי, חד משמעית תגשי אליה
אני חושבת שתלכי לדבר איתה ותהי איתה.
הרי אין לה חברות, 99% שהיא רוצה לדבר איתך .
ולא , זה לא מוזר ממש ..
הרי אין לה חברות, 99% שהיא רוצה לדבר איתך .
ולא , זה לא מוזר ממש ..
בתור אחת כזאת היא ממש תשמח שמישהי נגשת אליה
בתור אחת שהייתה כזאת שנה שעברה
היא רוצה שתגשי ותדברי איתה ומקסימום לא את עשית את שלך ואת יודעת שהיא לא רוצה
אני הייתי ככה עד שיום אחד החבורה של היותר מקובלים(בית ספר קטן אז אין הרבה אנשים בשכבה והם היו כמו חבורה גדולה כזאת) ישבו לידי בשיעור (יצא ככה שישבתי ליד אחד מהחבורה הזאת) והתחלנו לדבר והיום אומנם אין לי עם מי לצאת בצהריים אבל בבצפר אני לא לבד... אני בחיים לא אשכח אותו ולו כנראה זה נראה הדבר הכי קטן בעולם אבל הוא באמת שינה לי את החיים לטובה והיום הוא חבר ממש טוב שלי
היא רוצה שתגשי ותדברי איתה ומקסימום לא את עשית את שלך ואת יודעת שהיא לא רוצה
אני הייתי ככה עד שיום אחד החבורה של היותר מקובלים(בית ספר קטן אז אין הרבה אנשים בשכבה והם היו כמו חבורה גדולה כזאת) ישבו לידי בשיעור (יצא ככה שישבתי ליד אחד מהחבורה הזאת) והתחלנו לדבר והיום אומנם אין לי עם מי לצאת בצהריים אבל בבצפר אני לא לבד... אני בחיים לא אשכח אותו ולו כנראה זה נראה הדבר הכי קטן בעולם אבל הוא באמת שינה לי את החיים לטובה והיום הוא חבר ממש טוב שלי
אנונימית
אני בדיוק כמו הילדה הזאת. תנסי לדבר איתה אולי היא נחמדה (אני מתחילה לחשוש שאולי זאת ילדה מהכיתה שלי...)
לאף לא אכפת
לא בא לי כינוי תתמודדו
דברי בשם עצמך
דברי בשם עצמך
אנונימית
אני לגמרי מבין אותה
תדברי איתה, זה יעשה לשניכן טוב
תדברי איתה, זה יעשה לשניכן טוב
היי בתור ילדה כזאת,
אני ממליצה לך לנסות לדבר איתה,
אל תפחדי.
באמת שאני רואה את זה מהמקום שלה וזה יעשה לה רק טוב ואני בטוחה שהיא תשמח.
אם תרצי תשלחי לי הודעה ואנסה עוד לעזור לך 3>
אני ממליצה לך לנסות לדבר איתה,
אל תפחדי.
באמת שאני רואה את זה מהמקום שלה וזה יעשה לה רק טוב ואני בטוחה שהיא תשמח.
אם תרצי תשלחי לי הודעה ואנסה עוד לעזור לך 3>
מיסאקי?
לדעתי את לא צריכה לרחם על אנשים אחרים רק בגלל שהם יושבים לבד, אני יושבת לבד ולא רע לי, אני בוחרת להתרחק- אם מישהי הייתה באה אליי מרחמים ולא מהתעניינות הייתי מאוד נפגעת. אם את רוצה להיות חברה שלה כי היא נראת לך מעניינת- לכי על זה, אבל בבקשה לא להרגיש רע כלפי אנשים שלא צריכים את זה, אני בטוחה שהיא תשמח לדבר איתך אם את באמת רוצה את הקשר
חשבת על זה שאולי היא מתעסקת בעניינים שלה ומנסה להתרחק מהכיתה הקרינגית שלכם? חשבת על זה קרן?
לכי דברי איתה, עשיתי את זה גם וזה ממש עזר לה
זה מדהים
לא מוזר לכי תדברי איתה
כל הכבוד שאכפת לך ממנה, כי יש הרבה ילדים/ות כאלו שלא מתייחסים אליהם וחושבים שהם איזה עבם. אבל כמו שאמרו פה, אם את באמת רוצה לדבר עם הילדה, אל תגשי אליה מתוך רחמים כי זה יגרום לה להרגיש עוד יותר בנוח. כנראה היא ביישנית וקשה לה לעשות את הצעד הראשון ולגשת למישהו.
ואני הכי יכולה להבין את זה כי אני ביישנית ברמות ויש לי חרדה חברתית, ובתחילת ט הייתי באותו מצב והייתה לי שנה מגעילה עד שב-י המצב ממש השתפר ב"ה וגם עברו אלינו 3 בנות מדהימות שהיו יחסית כמוני וזה ממש עזר לי. ועכשיו סיימתי תיכון והתחלתי תואר וזה שוב פעם כמו תקליט חוזר(אני לא מכירה אף אחת) וזה קשה ברמות שאי אפשר לתאר, ובאמת במצב כזה כל כך מחפשים מישהו שייגש אלייך וישים לב שאת קיימת. אדם שלא חווה את זה לא יבין את ההרגשה הזאת.
(אציין שכדי לגשת לבנות או להגיב בשיחה כלשהי, הייתי צריכה אומץ לא נורמאלי ולהגיד לעצמי 1000 פעמים שאני יכולה, ולאדם אחר זה משהו טבעי לגמרי)
אז כן, אם את באמת רוצה-תגשי אליה ושוב כל הכבוד!
ואני הכי יכולה להבין את זה כי אני ביישנית ברמות ויש לי חרדה חברתית, ובתחילת ט הייתי באותו מצב והייתה לי שנה מגעילה עד שב-י המצב ממש השתפר ב"ה וגם עברו אלינו 3 בנות מדהימות שהיו יחסית כמוני וזה ממש עזר לי. ועכשיו סיימתי תיכון והתחלתי תואר וזה שוב פעם כמו תקליט חוזר(אני לא מכירה אף אחת) וזה קשה ברמות שאי אפשר לתאר, ובאמת במצב כזה כל כך מחפשים מישהו שייגש אלייך וישים לב שאת קיימת. אדם שלא חווה את זה לא יבין את ההרגשה הזאת.
(אציין שכדי לגשת לבנות או להגיב בשיחה כלשהי, הייתי צריכה אומץ לא נורמאלי ולהגיד לעצמי 1000 פעמים שאני יכולה, ולאדם אחר זה משהו טבעי לגמרי)
אז כן, אם את באמת רוצה-תגשי אליה ושוב כל הכבוד!
אנונימית
^^dango וואו כנ"ל, אתמול למשל חזרתי מהלימודים בתואר וזה היה הפעם הראשונה שאזרתי אומץ לדבר עם מישהי, וזה נשמע טיפשי ברמות אבל חזרתי הביתה ככ שמחה וגאה בעצמי שעשיתי את זה, ותחשבו שזה היה רק ל2 דקות אולי
אנונימית
שואל השאלה:
ואי תודה לכולכם הבנתי את החשיבות . אני אדבר איתה מחר ;)
ואי תודה לכולכם הבנתי את החשיבות . אני אדבר איתה מחר ;)
אנונימית
באותו הנושא: