5 תשובות
בידיוק^
הכל טוב
הכל טוב
אין מה להתבאס מזה, זו המטרה שלך אז כל עוד את תאהבי את זה מה זה משנה מה השאר חושבים?
אז תרדי גם כמה מידות בחזה, כמו שכתבו פה אין שום דבר רע בחזה קטן, מה שיהיה יהיה העיקר שאת תהיי מרוצה, לא השאר
אז תרדי גם כמה מידות בחזה, כמו שכתבו פה אין שום דבר רע בחזה קטן, מה שיהיה יהיה העיקר שאת תהיי מרוצה, לא השאר
שואל השאלה:
אני לא אמרתי שיש דבר רע בחזה קטן ואני גם לא חושבת ככה אבל התרגלתי למשהו וזה היה אחד הדברים הכי אהבתי בי וזה קשה לי
אני לא אמרתי שיש דבר רע בחזה קטן ואני גם לא חושבת ככה אבל התרגלתי למשהו וזה היה אחד הדברים הכי אהבתי בי וזה קשה לי
אנונימית
שואל השאלה:
זה לכל התגובות^
זה לכל התגובות^
אנונימית
מבינה אבל אחרי זה תאהבי גם דברים אחרים, כמו שכתבת את רוצה לרדת במשקל, אף אחד לא מכריח או יכריח אותך. תעשי את זה רק אם את רוצה העיקר שתהיי מרוצה בסוך
באותו הנושא: