9 תשובות
הלוואי שיכולתי להתחלף איתך
אני לומדת מרחוק והתבאסתי על זה ממש
תאמת שמבאס ממש
אם יהיה לך קשה ותצתרכי לדבר עם מישהו אני תמיד כאן
אם יהיה לך קשה ותצתרכי לדבר עם מישהו אני תמיד כאן
אני בבידוד וזה מבאס
תוך שבועיים-שלושה גם מי שהולך לבית ספר יחזור לזום
אנונימית
גם אני לא הולכת וואלה לא אכפת לי גם ככה אין לי כוח עכשיו שכל החברות שלי ידבקו אליי חחח
שואל השאלה:
אני לא הולכת כי אין לנו רוב של מחוסנים בכיתה אז אנחנו בזום
אני לא הולכת כי אין לנו רוב של מחוסנים בכיתה אז אנחנו בזום
למה שלא תלכי?
באותו הנושא: