11 תשובות
אנחנו לומדים אז כן
אנחנו בקושי לומדים אז לא
כיתה י"ב אני לוקח תיק מפוצץ בבקבוקי ספריי שלג
לא
אנונימית
אנחנו לומדים אז כן
אני חושבת שאקח תיק קטן
שואל השאלה:
אם אנחנו לא לומדים מחר
פדחני לקחת תיק רגיל של בית ספר?
עם אוכל כסף מים מחברת אחת וקלמר??
לא יסתכלו עליי מוזר?
אם אנחנו לא לומדים מחר
פדחני לקחת תיק רגיל של בית ספר?
עם אוכל כסף מים מחברת אחת וקלמר??
לא יסתכלו עליי מוזר?
אנונימית
זה לא פחדני בכלל וככל הנראה שעוד מלא תלמידים יבואו עם תיק (אפילו אני כי כשחושבים על זה אין לי תיק קטן;
שואל השאלה:
לול
נוו לא רוצה להיות היחידהה כי אני יודעת בוודאות שלא נלמד זה יום היכרות עם המחנכת
לול
נוו לא רוצה להיות היחידהה כי אני יודעת בוודאות שלא נלמד זה יום היכרות עם המחנכת
אנונימית
אני מתערבת איתך על כלום שיבואו עוד עם תיק בית ספר "גדול"
שואל השאלה:
אני בוכה
אני בוכה
אנונימית
באותו הנושא: