3 תשובות
לדעתי לא
שואל השאלה:
למה ?
אנונימית
גם אני לא הולכת ועולה ליב
גם ככה יש מלא מבודדים וחולים בקורונה , אנחנו לא היחידות שנפסיד חומר
גם ככה עד אחרי החגים לא נלמד משהו משמעותי
אנונימית