5 תשובות
אולי אין לך op
אם את בסורבייבל אז את צריכה להגדיר שמותר להשתמש בפקודות, זה אפשרות שיש כשיוצרים עולם חדש
שואל השאלה:
אפשר לשנות את זה אחרי שפתחתי?
אפשר לשנות את זה אחרי שפתחתי?
שואל השאלה:
הצלחתי תודה לכם
הצלחתי תודה לכם
פתחת דרך אטרנוס?
באותו הנושא: