19 תשובות
כואב לי בתור נמוך
לא אני מרגישה גמדה לידם וזה גורם לי לחוסר ביטחון
יש לי חבר בגובה הזה וזה באמת כיף :)
שואל השאלה:
אני 1.55 ויש עכשיו מישהו 1.94 שאני בקטע איתו וזה כלכך כיף אני מקווה שניהיה ביחד
אנונימית
זה באמת נשמע מדהים
האמת שאני מעדיפה נמוכים
תתחתן איתי^
אה אני מטר 85 זה גם חלק מהמבצע (
זה כן נעים לי אבל לא ברמה שאת מתארת את זה חחח
אני גם אוהבת
כן זה נדיר
זה מדהים
אני, ה 1.74 שקורא את התגובות:
אנונימי
אני לא אוהבת שמתייחסים אלי כמו לתינוק
שואל השאלה:
זה לא בקטע של תינוק, זה בתם שאתהפשוט נמוכה כזה לידו והוא מגן ושומר עלייך
אנונימית
אוי די תמשיכי
188 btw
אני מטר חמישים אבל בא לי מישהו 180 חלום
אני 1.86 תופס גם?