התחברות הרשמה

איך אומרים היו לי הרבה שיעורים או היה לי הרבה שיעורים?

1 בספטמבר 2021, 07:46
שיעוריםשיעורי ביתלימוד נהיגהנהיגהבחירות    
5 תשובות
אותו הדבר ולא משנה
אנונימי
היו
~
~Alwaysmind
היו, מאחר וזה רבים.
O
One nut wonder
היו
א
אוונגד סבנפולד
היו, רבים עבר.
I
Ido23
באותו הנושא:
שבע שיעורים זה הרבה בהנחה שלא מדברים איתי בכלל ומציקים לי ואומרים לי שאני מכוערת?
45 שיעורים בשבוע זה הרבה לכיתה ט?
למה המורות למתמטיקה אוהבות לתת הרבה שיעורי בית כל שיעור?
חמש עשרה חיסורים זה הרבה?(שיעורים, לא ימים)
קיבלתם היום הרבה שיעורים, או ככה בקטנה?
אם יש לי טסט עוד שבועיים לקחת הרבה שיעורים לפניי או לא?
קיבלתם הרבה שיעורים לחופש?
אם יש ילד שבוהה בי די הרבה בשיעור, מה זה אומר?
למי יש הרבה שיעורים ועדיין לא עשה אותם.
לא עברתי טסט ראשון אחרי הרבה שיעורים ואני מרגישה שאני ממש מפגרת
למה אומרים שזה לא טוב לעשות הרבה שיעורי נהיגה בשבוע?