6 תשובות
איזה גובה את? נשמע שאת מאוד נמוכה.
הדרך זה לעשות אימוני כוח אבל קחי בחשבון שאומנם תהיה לך פחות בטן אבל את תהיה "שרירית" יותר
אפשר להוריד נפיחות בבטן (לשתות יותר מים, לאכול פחות מלח)
שמעי תתחילי להוריד רק את הנפיחות, זה אומר שאם יש גזים תשחררי ושלא יהיו בבטן, אני בטוחה כמו שעלית מהר תרדי מהר:)
אני לא יודע מאיפה כולכם מסיקים שיש לה נפיחות
לעשות חיטוב
אנונימית
שואל השאלה:
163
אנונימית