7 תשובות
היי, אני אושר. מה השם? *לחיצת יד או משהו*
את יותר מדי חושבת על זה
פשוט תלכי אליו, תשאלי מה קורה וברוך הבא, והשיחה תמשיך משם, תהיי הכי טבעית וזה לא יהיה מוזר
פשוט תלכי אליו, תשאלי מה קורה וברוך הבא, והשיחה תמשיך משם, תהיי הכי טבעית וזה לא יהיה מוזר
שואל השאלה:
כן אבל אחרי שאומרים היי מה קורה מה עוד אפשר לדבר איזה נושאי שיחה אפשר לדבר עליהם
כן אבל אחרי שאומרים היי מה קורה מה עוד אפשר לדבר איזה נושאי שיחה אפשר לדבר עליהם
"מה אתה עושה בחיים?"
והשיחה תמשיך לבד לנושאים אחרים
והשיחה תמשיך לבד לנושאים אחרים
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
שואל השאלה:
אני אנסה את זה
אני אנסה את זה
אבל כל הכבוד על האומץ של להכיר את הילד החדש כי הוא באמת צריך את זה :)