7 תשובות
כן למה לא אחלה שירים
כן!! יש לה שירים מדהימים לדעתי והיא ככ מוכשרת. בכללי היא בן אדם מהמם 3>
יש לה מספר שירים טובים וכשרון.
כאילו, זה לא כאילו שאי פעם היא פוצצה לי את השכל מרוב שהשיר היה טוב אבל היא לא רעה.
כן
אני אוהבת את השירה שלה
יש לה מנעד קולי רחב מאוד והשירים שלה אחלה לגמרי, היא גם כותבת יפה מאוד.
כן השירים שלה ואוו מושלם בהגזמה
זה עניין של טעם..
אבל לדעתי השירים שלה מדהימים.
את לא חייבת לשמוע אותם או לאהוב אותם..
איכס חס וחלילה
אנונימית