9 תשובות
בדוק יש לזה צד טוב, תתאמץ לראותו
אנונימית
אם תרצה להגיד לנו מה זה אולי נצליח לעזור לך לראות אותו
כי גם לאדם בלי רגליים יש צד טוב בזה עם כמה שזה דבר קשה
צריך לדעת להסתכל על זה ולקחת בחשבון את כל הצדדים
שואל השאלה:
אין לזה צד טוב בכלל
אנונימי
הוא קשור אלייך?
זה החייל המפורסם שבגלל שהוא נהרג כל עם ישראל יתפללו עליו?
אתה יודע איזה זכות יש לו? שגרם לאנשים שהרבה זמן לא התייחסו בכלל לתכלית האמיתית פה להתפלל
זה גם הראה את כל החיבור שהעם יכול להגיע אליו
גם כל אדם שנהרג מחבר יותר את הקרובים שלו
נכון שזה עצוב וקשה מאוד ועדיף שזה לא יקרה אבל גם לדברים הקשים ביותר יש סיבה וצד חיובי
וגם הוא כנראה סיים את התיקון שלו פה
זה קורה שמאבדים אנשים
אבל מה שלא הורג מחשל
הדברים הכי קשים
הם גם הדברים שהכי יעזרו להתמודד
נכון
אם אתה מאמין אתה יודע שיש עולם הבא ואתה עוד תראה אותו ושלהכל יש סיבה והכל לטובה
גם הסבל מוחק עוונות
ואדם שנהרג על ידי ערבי למשל מגיע לגן עדן עליון בסוף הוא נחשב מהרוגי מלכות
אם לא אז פחות רלוונטי
אבל עדיין אתה יכול לקחת מפה הסתכלות יותר חיובית למשל
זה גם יעזור לך יותר להתמודד עם המשך החיים עם מקרים כאלה
ואם הוא לא קשור אלייך
אז אני חייבת להגיד שיש לך חתיכת לב ענק ואהבת ישראל גדולה וזה לא מובן מאליו והנה גילית על עצמך משהו טוב
ואם הוא קרוב אלייך זה רק יותר יחזק אותך
ואולי תשמש בזה לעזור לאחרים בעתיד כשתתגבר גם להתגבר
שואל השאלה:
חוץ משם משפחה משותף אין לי קשר אליו, בכיתי והתפללתי עליו, גרם לי להניח תפילין כל בוקר וממשיך גם עכשיו
אנונימי
כל הכבוד לך!
נכון שזה קשה אבל תראה כמה טוב זה הביא
אתה יודע מה זה להניח תפילין? זה דבר ענק!
וזאת זכות ענקית שבגללו המון יהודים מתקרבים לבורא עולם.
כן אבל לרוב זמנית כי זה לא משנה את הסיטואציה וזה חוזר להיות אותו דבר.

כמה טיפים להחזיר את השמחה:

- להסתכל על הסיטואציה אחרת.

- מה הטוב שיצא לך מזה? בכל רע יש טוב.

- לחשוב חיובי אז מה אם זה קרה, זה לא סוף העולם ויש אנשים שקרה להם אותו דבר או יותר גרוע או שאין להם את זה אבל יש להם דברים יותר גרועים, לזכור שיש אנשים שאין להם רגליים והם על כיסא גלגלים לא יכולים אפילו לכתוב בטלפון ועוד כל מיני דברים, לחפש אנשים שיש להם את הבעיה שיש לך כדי להזדהות ולראות איך הם התמודדו עם זה.

- מה שלא הורג מחזק אותך, בונה לך אופי חזק.

- להסתכל על מה שכן יש, ויש המון.

- אז משהו לא מסתדר ואולי זה לטובה דווקא שהוא לא מסתדר ואולי גם תוכל לתת השראה לאחרים שסובלים מאותו דבר אחרי שתעבור את זה ותחזק אותם גם.

- לצחוק על זה תכלס, אולי תגלה שזה באמת לא כלכך נורא ושאפשר לראות בזה את הצד הטוב.

- לראות משהו מצחיק.

- רלוונטי אם אתה מאמין - לפרוק לבורא עולם זה תמיד עוזר כי הוא תמיד שומע ומבין אותך יותר מכל אחד אחר, יש סבל בחיים האלה אבל הוא הכי לטובה זה במקום סבל גרוע יותר, לדבר עם מי שהכי אכפת לו ממך ושהוא גם כל יכול, יכול מאוד לעזור, וגם להודות לו על מה שהוא כבר נתן לך גם אם זה נראה לך מובן מאליו.

- לעשות ספורט! זה משחרר, בעיקר תשים מוזיקה קצבית וחזקה לאימון.

- לשמוע מוזיקה שמחה וקיצבית!

בהצלחה! (:
בכי משחרר אנדרופינים שמקלים על מצב הרוח וכאב אני חושב אבל לא בטוח. לפעמים זה טוב לבכות הכל בסדר. אם אתה רוצה לפרוק או סתם לדבר אתה מוזמן לפנןת אלי בפרטי 3>
שואל השאלה:
לא רואה צד חיובי כשחייל נהרג
אנונימי