26 תשובות
שואל השאלה:
יואו
כן
כן
כן אבל זה העבודה שלהם, זה כמו בניתוח בבטן נגיד
תלוי בחומרת הפגיעה שלך אבל בעיקרון כן
ברוב הפעמים כן אבל לרוב המתנדבות מורידות לך את הבגדים בתוך האמבולנס
חחח מה
תאמיני לי זה הדבר האחרון שחושבים עליו
שואל השאלה:
מה אם אני לא מגלחת באותו יום?? אוי ואבוי
למי אכפת העיקר שתחיי לא הכל חייב להיות שטחי כזה
יהיה באסה אם המטפל יוריד לך את הבגדים כי את תהיי נכה בגלל שצוות רפואי לא הפשיט אותך ופיספס פגיעה
ברצינות זה מה שאכפת לך?
את פאקינג שוכבת לך שם גוססת ועוד שנייה כנראה גם מתה, ומה שאכפת לך זה אם הם יורידו את הבגדים או אם לא גילחת?
תתבגרי
שואל השאלה:
לא רוצה נגיד עכשיו ראיתי סרט ומישהו ה*אבד והורידו לו את כל הבגדים אמאלה אם אני הולכת למות אני לפחות רוצה שיקברו אותי נקיה!! חחח
לא הכל בסדר זה בין כו' וכו בת לבת, בן לבן יש פרטיות כלשהי
שואל השאלה:
תודה ^
תקשיבי זה הגיוני זה מרגיש חוסר אונים והשפלה אבל זה יהיה באסה אם יפספסו משהו (באסה בשבילך כן)
שואל השאלה:
איך זה יהיה באסה לעזאזל אם הם יכולים פשוט לא להוריד את התחתונים???
את חושבת שאת לא יכול לדמם באיזורים האינטימיים? חושבת שלתאונה אכפת? אם את תפגעי שם קשה והם יפספסו יכול להיות נזק בלתי הפיך ואז מטפלת תפשיט אותך ותכניס אותך למקלחת כשתישארי נכה או במקרה גרוע יותר יפשטו אותך בקבר
מסתכלים באופן רופף לשלול ומלבישים וממשיכים לטפל
תאכלו סופגניות
אנונימית
ברוב הפעמים לא מורידים את התחתונים
רק במקרים של:
דימום רקטלי
לידה\ הפלה
אנונימית
^לידה או הפלה האישה כבר תוריד לעצמה, את לא יכולה להתחיל פתיחה עם תחתונים עלייך
אנונימית
יש פעמים שהאישה מעולפת או חסרת כוחות
בתור מתנדבת הייתי במקרה לידה 1 והיינו צריכות להוריד לה את התחתונים כי תהליך הלידה התחיל והיא לא יכלה להוריד בעצמה
אנונימית
וגם לחברה שלי היה מקרה של תאונת דרכים. במקרה הזה האישה נהגה ובאמצע התחילו לה צירים והיא עשתה תאונת דרכים. הלידה התחילה והייתה מצוקה לעובר והיו צריכים להוריד לה את התחתונים
אנונימית
רק אם אנחנו נראה פציעות ודימומים אנחנו נגזור את המכנס/חולצה ולא נוריד את הבגדים. תמיד אנחנו חותרים לצניעות הפרט של המטופל. ותאמיני לי שזה לא יעניין אותנו, וקרו לי מקרים שבהם הייתי צריך לראות איברים מוצנעים ואחרי המקרה זה ברח לי מהראש.