10 תשובות
אין חובת חיסון ?
ברור שאין, יש ממש קצת זכויות בצבא וזה אחד מהם.
אז למה הם אומרים שחובה להתחסן מנה ראשונה ושמי לא יתחסן יכנס לכלא או יחוסן בשרשרת חיול ?זה שקר?
מה? איזה שטויות.
את גם לא חייבת להתחסן בשרשרת חיול.
אסור להכריח אותך להתחסן.
מותר להם להכריח אותך לעמוד בלי הפסקה 20 שעות אבל אסור להם להכריח אותך להתחסן.
את גם לא חייבת להתחסן בשרשרת חיול.
אסור להכריח אותך להתחסן.
מותר להם להכריח אותך לעמוד בלי הפסקה 20 שעות אבל אסור להם להכריח אותך להתחסן.
ורוב החיילים מחוסנים לפי מה שאתה יודע?
כי הרוב רוצים להתחסן?
לא מחייבים בכלל להתחסן, ואסור להם להכריח חיילים להתחסן (אבל בבסיס שלי אוסרים על הלא מתחסנים להכנס לשקם, אני לא מחוסנת)
לא מחייבים על כלום
לא אבל מחייבים אני יודעת על בדיקות קורונה כשחוזרים לבסיס
לא, גם לא מחייבים בראשונה.
באותו הנושא: