5 תשובות
סיכויים דיי גדולים אם את שואלת אותי עד סוף החגים אנחנו נהיה בסגר ואם לא נהיה בסגר אז התחלואה תעלה ואז יעשו סגר..
אני בזום כבר עכשיו ככה ש.. כן
חכו חודש
יש סיכוי גדול
אני לומדת בזום מהיום הראשון