5 תשובות
לכל אחד יש את היופי שלו
אני לא אתחיל לחרטט לך נכון יש ילדים שנולדו יפים ויש כאלה שפחות אין מה לעשות
בעקרון אם את נראית סבבה לפי דעתך תמשיכי במחשבה הזאת וזהו
אני לא אתחיל לחרטט לך נכון יש ילדים שנולדו יפים ויש כאלה שפחות אין מה לעשות
בעקרון אם את נראית סבבה לפי דעתך תמשיכי במחשבה הזאת וזהו
מרגישה בדיוק כמוך!!
מצטרפת לשאלה
מצטרפת לשאלה
אנונימית
פשוט אל תאהבי לפי מראה.
שואל השאלה:
מה כוונה לא לפי מראה
מה כוונה לא לפי מראה
אנונימית
תביני שהחיים קצרים וחבל לבזבז את הזמן בלשנוא את עצמך. אם יש משהו שאת לא אוהבת תשני או שתקבלי אותו ואני מבטיחה שאני גם הייתי בנקודה הזאת עד שהבנתי שזה פשוט בזבוז של זמן, מקסימום תזייפי את זה ותשקרי לעצמך ותראי שזה כבר יבוא לך לבד
באותו הנושא: