8 תשובות
כל עוד את אוהבת את האישיות שלה זה לא אמור להפריע לך בכלל
כל אחד יש לו את המראה שלו. חבל שתפסידי חברה טובה רק בגלל איך שהיא נראית
זה לא משנה מי מכן יותר יפה. יותר חשוב שאתן מסתדרות וכיף לכן ביחד
זה לא משנה מי מכן יותר יפה. יותר חשוב שאתן מסתדרות וכיף לכן ביחד
לא לחשוב ככה, אז מה אם היא יותר יפה ממך.
כל אחד יפה בדרך שלו.
כל אחד יפה בדרך שלו.
אוח איך אין לי כוח לאנשים כמוך מה זה הגועל הנפש הזה.
אם את חברה שלה ואת אוהבת אותה וכיף לך לבלות איתה אז למה את דואגת ככ מזה שאת תהיי מכוערת לידה? את יודעת כמה קנאה ואנוכיות וחוסר ביטחון (בהתלגמותו היותר מכוערת) צריכים להיות לך?
זה מגעיל אותי רצח
אומרת בתור החברה המכוערת אגב
אם את חברה שלה ואת אוהבת אותה וכיף לך לבלות איתה אז למה את דואגת ככ מזה שאת תהיי מכוערת לידה? את יודעת כמה קנאה ואנוכיות וחוסר ביטחון (בהתלגמותו היותר מכוערת) צריכים להיות לך?
זה מגעיל אותי רצח
אומרת בתור החברה המכוערת אגב
שואל השאלה:
כי מתייחסים אליי שונה רצח תמיד היא וגם.. מחמאים לה ואז אני כי לא נעים וזה מעצבן אותי
כי מתייחסים אליי שונה רצח תמיד היא וגם.. מחמאים לה ואז אני כי לא נעים וזה מעצבן אותי
אנונימית
אז מה תתמודדי אלה החיים
תמיד זה ככה, אנשים מתייחסים לאחרים שונה בהתאם למי שהם וזה לאו דווקא בגלל המראה החיצוני
אם זה עד כדי כך מפריע לך אז עדיף שתפסיקי להיות חברה שלה, אחרת הרגשות שלך ירעילו את הקשר ביניכן וחבל.
אם זה עד כדי כך מפריע לך אז עדיף שתפסיקי להיות חברה שלה, אחרת הרגשות שלך ירעילו את הקשר ביניכן וחבל.
תפרגני לה, מה אכפת לך? לא הכל בחיים קשור ליופי. תפסיקי, זו חברה שלך. אם את אוהבת את האופי שלה ואתן מסתדרות ביחד אז כל הדברים האלה לא חשובים.
באותו הנושא: