6 תשובות
זה קצת מאוד מוזר נראה לי שלא אבל למה לא
לא הייתי רוצה ללבוש את הבוקסרים של אף אחד חחח

לא בקטע פיק מי או משהו כזה, פשוט נוח לי עם התחתונים שלי (:
השאלה המעניינת באמת היא האם הגבר היה ישן עם תחתוני בת.. אבל אוקי.
אמ לא...אין לי צורך בהם
אממ למה שהיא תרצה ללבוש את הבוקסר שלי
כבר שאלת את זה ממי
אנונימית