4 תשובות
אפשר להגיב לו על סטורי
או פשוט לכתוב "היי, מה קורה" משהו כזה
או פשוט לכתוב "היי, מה קורה" משהו כזה
היי מה קורה? או לשאול שאלה שקשורה לשכבה למרות שתמיד טני מעדיפה להתחיל עם אחרים פנים מול פנים
פשוט לשלוח היי מה קורה אם כמה שזה מרגיש מוזר
"היי מה קורה?" ותתחילי לדבר איתו על עניינים של בצפר, אחכ תעברי לדברים אישיים יותר.
באותו הנושא: