תשובה אחת
אממ בנוזלים צריך למדוד את הנוזל ביחד עם הכלי ואז את הכלי לבד ואז להוריד את משקל הכלי ממשקל הכלי ביחד עם הנוזל ויוצא מסת הנוזל. ובגז אני לא יודעת..