13 תשובות
עדיף לא להשאיר אותו לבד
אין לך איזה שכן שיכול לעשות אתזה?
קצת מסכן...
גם אם הוא חופשי ויש לו מים באוכל, זה לא נעים להיות תקוע בשירותים שלושה ימים. אולי לפחות מישהו יבוא לבקר אותו ולהוציא אותו קצת?
הוא יסתדר מצויין (רק אם השירותים מספיק גדולים ואין סכנות שם).
תבקשי מחברים או משפחה שיבואו הביתה לכמה דקות לוודא שהכל בסדר איתו.
שואל השאלה:
אין לי משפחה שיכולה לבוא לבדוק כי הם נוסעים איתנו. הנסיעה זה איזה שעתיים וחצי ואין לי אפשרות להביא את הכלובשלו כי אין מקום . הכלוב יכול להיות רק מאחורה בבגז אז צריך להביא עוד כלוב קטן שלא יהיה בתוך הבגז בקיצור זה ממש סיפור
אנונימית
ושכנים?
שירותים זה לא טוב כי זה מקום סגור אם את יכולה לשים בחדר עם חלון או אפילו במרפסת אז בכלל טוב
שואל השאלה:
אני לא יכולה לשים בחדרים כי הוא לועס דברים..
אין לי מישהו שיכול לבוא.
אני חושבת שהוא יכול להסתדר , זה חד פעמי לגמרי. אני ישים לו גזר,חסה מלא ירקות , 2 בקבוקים של מים ועוד 3 קערות, מלא חציר וגם אני ישים לו בקבוק עם מים קפואים שאם יהיה לו חם.
אני רוצה לנסוע בהרגשה טובה ולא בלחץ . זה בסדר?
אנונימית
המים בטח יתחממו בחדר הסגור... יש שם חלונות או משהו אני מקווה, נכון?
ואולי שימי לו גם כמה משחקים?
שואל השאלה:
יש שם חלון אבל לא גדול ובכללי הרצפה קרה
וזה לא שירותים קטן זה בינוני כזה
אנונימית
אם אין ברירה אז אין ברירה...
שואל השאלה:
אפשרי לקחת אותו אבל אני חושבת שזה סתם יהיה סבל בשבילו כל הנסיעה והעצירות והתזוזות באוטו ועוד שם שאני לא יוכל לשחרר אותו רב הזמן
אנונימית
גם נכון. פשוט תדאגי שיש לו את כל מה שהוא צריך, אוכל, מים, מקום לישון בו או להיות בו, משחקים, מקום לקקי וכו'