13 תשובות
זה תמיד היה ככה לא?
לפחוץ אצלי
לפחוץ אצלי
אצלנו לא ביטלו
אצלי זה תמיד היה ככה
אצלנו לא ביטלו
כל בית ספר זה אחרת
אצלי לא ביטלו
אצלי לא ביטלו
יש כאלה שמבטלים אצלם ויש כאלה שלא
אין סיבה
אבל סתם יהיו מלא שעות בשאר ימי השבוע
אבל סתם יהיו מלא שעות בשאר ימי השבוע
למיטב הבנתי, פשוט שינו את זה שמנהלי בית הספר בוחרים אם לומדים בשישי או לא, ולא העירייה/המועצה.
הרבה יותר טוב בלי לימודים בשישי.
הרבה יותר טוב בלי לימודים בשישי.
שואל השאלה:
בבית ספר שלי ביטלו השנה לכיתות ז' - י', איזה מניאקים.
בבית ספר שלי ביטלו השנה לכיתות ז' - י', איזה מניאקים.
אצלי לא ביטלו
למה מניאקים זה ממש טוב
אנונימית
שואל השאלה:
כי שאני למדתי בשנים האלו לא ביטלו
כי שאני למדתי בשנים האלו לא ביטלו
אני משער שבגלל שזה תמיד היה יום קצר אז לא הייתה בו הרבה תועלת אבל אין לי באמת מושג..
באותו הנושא: