13 תשובות
סטיב אמא חולה עליו
סטיב, כי.... הוא פשוט סטיב
מקס כי אני ממש מתחבר אליה
שואל השאלה:
אני פחות אוהבת את מקס
לא יודעת למה היא טיפה מעצבנת
אבל דעתך והכל בסדר!:)
סטיב, מושלם והשילוב עם דאסטין גאוני.
זה מעצבן אותי שכולם שוכחים איזה חרא הוא היה בעונה הראשונה
שואל השאלה:
אבל הוא השתנה
אנשים משתנים
זה כמו שיזכרו לך את איך שהיית בתקופה הכי גרועה שלך
סטיב, אהבתי את ההתפתחות של הדמות שלו ממש
וכנראה שגם מקס בלי שום סיבה, היא מקסימה
^^^ הוא באמת היה מגעיל ממש, אבל כנראה שאוהבים את סטיב של עונות 2 ו3
מייק וסטיב
וויל וסטיב
סטיב כי הוא ממש הצחיק אותי בעונה הראשונה ולא אשקר הוא חתיך
מייק ודסטין
מייק חמוד והוא נראה טוב
דסטין מצחיק ומושלם