10 תשובות
ללכת בדרכך, בדרכ לא בוכה מספרים אבל הוא שבר אותי
היינו שקרנים לא בכיתי אבל הייתי בהלם
במרחק נשימה גם ספר טוב ועצוב
שומרת אחותי שראיתי שכבר המליצו
היינו שקרנים לא בכיתי אבל הייתי בהלם
במרחק נשימה גם ספר טוב ועצוב
שומרת אחותי שראיתי שכבר המליצו
jade city אמור להיות מהמם, אני מחכה שהוא יגיע אליי כדי שאני אוכל לקרוא אותו.
אשמת הכוכבים, ספר קצת עצוב אבל מעולה בסהכ.
התחלתי אשמת הכוכבים ואמרו לי שהוא ממש עצוב בסוף
היינו שקרנים
שואל השאלה:
קניתיייי את היינו שקרנים התחלתי אותו והכתיבה טיפה מוזרה יש מלא דברים שלא הבנתי אבל אני מקווה שזה ישתנה והכל הסתדר ככל שאני קוראת יותר
קניתיייי את היינו שקרנים התחלתי אותו והכתיבה טיפה מוזרה יש מלא דברים שלא הבנתי אבל אני מקווה שזה ישתנה והכל הסתדר ככל שאני קוראת יותר
אנונימית
אני לא ממש בןכה מספרים, אבל תנסי לקרןא לפני שאמות (רומנטיקה)
שומרת אחותי
*שומרת הערים האבודות
*בית הספר לטוב ולרע
*המועמדת
*דברי ימי רוזווד
*בית הספר לטוב ולרע
*המועמדת
*דברי ימי רוזווד
היינו שקרנים מעולהה
באותו הנושא: