8 תשובות
כן או שתדברי איתה
זה אמור להיות הדדי
זה אמור להיות הדדי
תגידי לה מה את מרגישה תדברי איתה אם זה לא עובד ממליצה לנתק קשר ולמצוא חברות אחרות
אם זה לא הדדי לנתק קשר
כן. את לא צריכה לרדוף אחריה ולהיתקל כל פעם בסירוב. היא מציבה אותך בסיטואציה ממש מגעילה, והיא אפילו לא טורחת להסביר לך למה היא מתנהגת ככה. בקיצור, היא לא שווה את הכאב ראש. ממליצה לך למצוא חברה חדשה שלא תתייחס אליך ככה
אולי עובר עליה משהו , אבל דיברת איתה על זה כמו שצריך?
אנונימית
אנונימית
היא ניסתה, היא שאלה אותה מה קורה ואם הכל בסדר, וחברה שלה מתעלמת ממנה, ולא מנסה לשתף אותה בכלום
היא ניסתה, היא שאלה אותה מה קורה ואם הכל בסדר, וחברה שלה מתעלמת ממנה, ולא מנסה לשתף אותה בכלום
תעיפי אותה קיבינמט אל תרדפי אחריה כמו סמרטוט
כן מסכימה איתך על כל מה שאמרת אבל אנשים לא תמיד מספרים הכל כדי לא להכביד והם מרגישים נטל, אבל זה תלוי בבן אדם שהיא
אנונימית
באותו הנושא: