זה הגיוני שסיימנו את הקשר שלנו לפני שלושה חודשים ואני עדיין לא מצליחה לשחרר לגמרי ממנו?
היינו רק בקטע שבועיים והוא נשאר ידיד ממש טוב שלי כי לא רציתי שמה שהיה בינינו יגרום לניתוק קשר ואני רואה אותו כל יום בבית ספר כי אנחנו ביחד בכיתה וקשה לי עדיין לשחרר ממנו? זה הגיוני? מה לעשות? זה בתקופות יש תקופות שאני אומרת שאני צריכה להתקדם ושהוא לא שווה אותי ויש תקופות שאני מסתכלת עליו וכל מע שבא לי שנהיה ביחד