11 תשובות
כןן אני
שואל השאלה:
מה זה אוהבת או אוהבת או לא אוהבת אין דבר כזה קצת+
אנונימי
לצערי אני לא
אני, למרות שלפי ההגדרה ליופי לא הייתי בטוחה שזה נחשב לגבוה
כן.
היי.
אני סבבה עם איך שאני נראית , כמובן שיש את הדברים הקטנים שמפריעים לי ושאני מרגישה חוסר ביטחון לגביהם אבל כן
כן
היי אני קיימת
כן,ספציפית אני לא
מסתבר שכן
לא מבין אותם
כן אני אוהבת אבל יש דברים שמציקים אבל בגדול כן