11 תשובות
כןן אני
כן
שואל השאלה:
מה זה אוהבת או אוהבת או לא אוהבת אין דבר כזה קצת+
מה זה אוהבת או אוהבת או לא אוהבת אין דבר כזה קצת+
אנונימי
לצערי אני לא
אני, למרות שלפי ההגדרה ליופי לא הייתי בטוחה שזה נחשב לגבוה
כן.
היי.
היי.
אני סבבה עם איך שאני נראית , כמובן שיש את הדברים הקטנים שמפריעים לי ושאני מרגישה חוסר ביטחון לגביהם אבל כן
כן
היי אני קיימת
היי אני קיימת
כן,ספציפית אני לא
מסתבר שכן
לא מבין אותם
לא מבין אותם
כן אני אוהבת אבל יש דברים שמציקים אבל בגדול כן
באותו הנושא: