5 תשובות
לא,שלח במוצ"ש
עדיף במוצאש
זה לא מכבד
יש אנשים שחושבים שזה לא מכבד, אז עדיף לשלוח כשתצא שבת, כדי להימנע מאי-נעימות.
אנונימי
לי לא אכפת מתי שולחים לי בתכלס כמו שאמרת אני אראה את זה במוצאש