3 תשובות
אני לוקחת גלולות יאז
וזה לא עשה לי שום תופעות לוואי (לא משהו ששמתי לב בכל אופן)
אנונימית
שואל השאלה:
לגבי האנונימית עם הגלולות יאז- זה גלולות יאז פלוס או שקוראים לזה רק יאז?
ולאישה סבירה- נכון אני קבעתי תור לרופא פשוט אני רוצה לדעת בערך איך זה משפיע
כן אני לוקחת רק יאז, לא יאז פלוס
אנונימית