4 תשובות
שזה כבר בישראל הכל בסדר
שואל השאלה:
אבל למה לוקח להם שנתייםם ולמה זה מתעכב ככ אם זה בישראל אוף אני באילת כבר מה7 מה הסיכויים שזה מגיע עד אז כי רק ב26.8 היה רשום על המתקן המקומי הזה ואז מאז זה לא התעדכן בכלל
אבל למה לוקח להם שנתייםם ולמה זה מתעכב ככ אם זה בישראל אוף אני באילת כבר מה7 מה הסיכויים שזה מגיע עד אז כי רק ב26.8 היה רשום על המתקן המקומי הזה ואז מאז זה לא התעדכן בכלל
אנונימית
כי זה דואר ישראל פעמים קודמות המשלוח אפילו פעם הגיע לי אחרי 7 ימים ועכשיו חודש
את צריכה לבדוק אם זה הגיע למתקן המקומי בארץ או למתקן המקומי בחו"ל.
בכל מקרה, אם זה הגיע לארץ זה הגיוני שזה לוקח זמן כי יש תהליך ארוך שזה צריך לעבור. קודם כל צריך לפרוק את הסחורה מהמטוס את ולהעביר למכס בנתב"ג (ואם זה לא בנתב"ג או שיעבירו לנתב"ג או שיעבירו למרכז המכס הקרוב), לרוב שיין משלמים על המכס אז ישחררו לך את החבילה, משם אם הזמנת דרך דואר ישראל זה יעבור למרכז סחר אלקטרוני במודיעין, שם יעבור תהליך מיון וקליטה וזה יכול לקחת עד 48 שעות כי יש מחר חבילות, בהנחה שאין עומס ומשם למרכז מיון של המרחב/עיר שלך ורק אז זה יעבור אלייך. אם זו דרך חברה אחרת אז זה יגיע למרכז לוגיסטיקה של, החברה, ומשם למרכז מיון של העיר/מרחב שלך (במידה וקיים), ומשם אלייך/לחנות. זה לוקח קצת זמן כי יש מלא תחנות בדרך.
בכל מקרה, אם זה הגיע לארץ זה הגיוני שזה לוקח זמן כי יש תהליך ארוך שזה צריך לעבור. קודם כל צריך לפרוק את הסחורה מהמטוס את ולהעביר למכס בנתב"ג (ואם זה לא בנתב"ג או שיעבירו לנתב"ג או שיעבירו למרכז המכס הקרוב), לרוב שיין משלמים על המכס אז ישחררו לך את החבילה, משם אם הזמנת דרך דואר ישראל זה יעבור למרכז סחר אלקטרוני במודיעין, שם יעבור תהליך מיון וקליטה וזה יכול לקחת עד 48 שעות כי יש מחר חבילות, בהנחה שאין עומס ומשם למרכז מיון של המרחב/עיר שלך ורק אז זה יעבור אלייך. אם זו דרך חברה אחרת אז זה יגיע למרכז לוגיסטיקה של, החברה, ומשם למרכז מיון של העיר/מרחב שלך (במידה וקיים), ומשם אלייך/לחנות. זה לוקח קצת זמן כי יש מלא תחנות בדרך.
באותו הנושא: